joi, 31 decembrie 2015

New Year's Resolution: Do more of what makes you happy.

Anul 2015 a fost un an bun din punct de vedere al realizarilor personale ( ma refer aici la partea cu bijuteriile), am creat lucruri frumoase si am pus deoparte multa inspiratie care imi doresc sa se materializeze in 2016.
Am in minte proiecte noi si imi doresc sa acord mult mai mult timp pentru aceasta pasiune si chiar sa devina mai mult decat un hobby, sa devina un stil de viata al meu personal. 
Este prima data cand imi fac un New Year's resolution si asta pentru ca am realizat in ultima perioada cat este de importat sa faci cu adevarat ceea ce te face fericit. 



 


Stiu ca multe persoane isi ating telurile propuse, dar oare acestea chiar le aduc fericirea? Cred sincer ca in primul rand este nevoie de curaj, tocmai de accea vreau sa meditez cat de mult se poate la ceea ce imi propun pentru anul care tocmai incepe si sa imi canalizez toata energia pentru a-mi atinge telul propus.
Dupa cum spuneam este prima data cand imi propun cu adevarat ceva pentru urmatorul an (ramane si scris) si cred ca va conta mult. Ma gandesc ca daca mai multa si-ar nota cateva teluri la inceputul anului, teluri care sa conteze cu adevarat pentru suflet si bineinteles realiste nu scenarii de film, ar avea mult mai multe realizari si mult mai multa fericire.
Eu va doresc din suflet un An Nou minunat, cu multe impliniri si realizari! La multi ani! si nu uitati : DO MORE OF WHAT MAKES YOU HAPPY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu